lördag 11 april 2009

Glad Påsk

Jag tittar in här på förmiddagskvisten på påskafton och kan bara konstatera att det är sagolikt väder precis som igår på långfredagen. Maken är och åker morgonslalom i Romme Alpin och äter frukost i supermysiga toppstugan.



Igår var vi hos mina föräldrar och hade jättemysigt, åt påskmat, spelade spel, pysslade och umgicks. På kvällen tog vi en promenad med vovvarna, vi såg 2 rådjur efter vägen. Det var varmt och skönt jag hade bara en munkjacka som jacka.


Idag skall vi till Lilian som fyller 60 år. Grattis till dig! Innan dess skall Lillan påska lite och jag ska klippa mamma.



Imorgon skall vi till svärmor och svärfar.



Det är så himla skönt med påsk, ledigt, ljust, vårigt, promenader, vårtecken... igår såg vi första myggan. Och så är det rättså kravlöst, påskharen kommer om han har lust annars inte. Hoppas!
Jag har inte plockat något påskris än, ingen har frågat efter det. Övervåningen är ännu ostädad, det tar vi sedan. Vi målar lite påskägg och pysslar lite som det kommer.

Jag önskar er en Glad Påsk alla ni som läser min blogg!

Njut nu i fulla drag!

K R A M

A

Inga kommentarer: