lördag 21 februari 2009

Ett varv till runt solen

Jag har blivit ett år äldre nu i veckan, men är det något jag är nöjd med så är det min ålder. Mina barn bor hemma och vi kämpar på tillsammans i vardagen. Jag har mina föräldrar och svärföräldrar och ett jobb som jag trivs med. Det enda som är en bristvara är tiden.



Den här fina blommorna i en gammeldags skål fick jag av familjen tillsammans med biljetter till Sofia Karlssons konsert i Cassels. Det blir kul det! Jag tycker så mycket om henne, särskilt när hon sjunger Dan Anderssons visor och Esbjörna Hazelius spelar fiol till. Det är ofta det enkla som berör mig mest.

Av mina föräldrar fick jag en väska och bestick som jag samlar på och av mina svärföräldrar fick jag ett bidrag till resekassan. Tack snälla ni!

Nu har vi en veckas sportlov och det känns underbart! Ute är det massor av snö och massor av möjligheter till roliga aktiviteter.

Vi får se vad vi hittar på!

Kram A

2 kommentarer:

FiaLotta sa...

Efterskottsgrattis med teoretisk tulpan, översändes med anledning av födelseda'n!
FiaLotta & herrarna

Älfgärdet sa...

Grattis till både dig( i efterskott) & sonen! Min fyller 13 om en månad. Uj, så stor den lille har blivit :). Han var 6 v för tidig så för mig blir han ju egentligen aldrig stor.
Lyckliga du som fick biljetter till Sofia!!! Tror inte hon spelar i Värmland denna gång :(. Har sett henne 2 år i rad & hon är helt underbar!