fredag 28 november 2008

Pärlor

Idag skall inlägget handla om två pärlor. Den första är en god vän som har fyllt år. Till henne har jag sytt texten Du är en på en datoriserad symaskin. Sedan köpte jag en pärla och sydde dit.

Det blev en kudde 50*50cm innehållande en fluffig dunkudde.

Den andra pärlan är vår härliga mattant som syr, fixar och grejar. Hon har sytt ett tomtepar till mig. De är så goa, mjuka och 40 cm höga.


Jag fick ett omsorgsfullt inslaget paket av henne för att hon är en trogen besökar här på bloggen. Tack snälla du!
Vad det är för fint i paketet visar jag nästa gång. Det behövs ett skogsbesök först.....
Önskar er alla en riktigt fin 1:a adventshelg!
Kram A

1 kommentar:

Smultronstället sa...

Å vilken kul idé till en Pärla :-)
De där tomtarna e såå söta..va gulligt av henne.

Blir ju nyfiken på nästa paket ju..hihi.

Ha en bra vecka
Kram M